Εκτύπωση

2o  ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ

ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Erasmus+

   Το 2ο 6/Θ Δημοτικό Σχολείο Κολινδρού συντονίζει για τα σχολικά έτη 2016-17 και 2017-18   Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ Δράση ΚΑ2 - Στρατηγικές Συμπράξεις στον τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης  με τίτλο: «Multicultural Communication: BreakingStereotypes» και κωδικό αριθμό 2016?1?EL01?KA219?023473_1.

  Παραθέτουμε παρακάτω  ενημερωτικά στοιχεία που αφορούν  στο πρόγραμμα:

Θέμα προγράμματος

Πολυπολιτισμική επικοινωνία: Καταργώντας τα στερεότυπα

(Στα Αγγλικά  - Multicultural Communication: Breaking Stereotypes)

Χώρες που συμμετέχουν

  1.        Ελλάδα ? Κολινδρός ? 2ο  Δημοτικό Σχολείο ? Συντονιστικό σχολείο
  2.        Βουλγαρία- Dolna Oryahovitsa - Saints Cyril and Methodius Primary school
  3.        Ρουμανία -Curtea de Arges-Scoala Gimnaziala Mircea cel Batran
  4.        Λιθουανία- Garg?dai-Gargzdu Minijos  progimnazija
  5.        Πολωνία -Lubycza Kr?lewska-Nikodem Sulik's Primary School
  6.        Πορτογαλία -Torres Novas-Agrupamento de Escolas Artur Gon?alves
  7.        Ιταλία -Formia- I.C. Alighieri Formia ? Ventotene
  8.        Τουρκία- MERS?N-Memduh T?rko?lu Ortaokulu
  9.        Ισπανία- Alcover  Tarragona-Institut d? Educaci? secund?ria Fonts del Glorieta

ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

   Το έργο αυτό διαρθρώνεται πάνω  σε 5 βασικές δραστηριότητες: 4 αφορούν κυρίως τους μαθητές και 1 πραγματοποιείται από τους εκπαιδευτικούς με στόχο να βοηθήσει τους μαθητές.

  Οι 4 κύριες δραστηριότητες για τους μαθητές οργανώνονται γύρω από τα θέματα των τροφίμων, τους χορούς και τα τραγούδια, τα παιχνίδια και τα αθλήματα, και, τέλος, τις τέχνες.

Σημαντικότερες δράσεις

Κατά την πρώτη συνάντηση  έγινε και η πρώτη  μεγάλη δραστηριότητα. Διοργανώθηκε ένα κοινό γεύμα για τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές του σχολείου και τις οικογένειές τους.

Για πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα μπορείτε να επισκέπτεστε:

Την ιστοσελίδα του προγράμματος:

https://mucobres.wordpress.com

Τη σελίδα στο Facebook:

https://www.facebook.com/groups/195283224218040/?fref=ts

Ο Διευθυντής

Δημήτριος Χλεμές